T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Evrak kaydı
|
Her türlü Gelen Giden Evrak
|
10 dk.
|
2
|
Kurum İçi ve Dışarıdan
Dilekçeler
|
Kişilerin ve yazılı dilekçeleri varsa ekleri
|
10 dk.
|
3
|
Belediye Başkanına ziyaret, kutlama, istek ve şikâyet için gelen vatandaşların görüşmelerinin intizam içinde sağlanması
|
İstek ve Şikâyetler göre varsa bilgi ve belgeler
|
1 saat
|
4
|
Makama gelen evrakların başkana imzalattıktan sonra ilgili birimlere dağıtılması
|
Servisler veya vatandaşın ilgili belgeleri
|
1 saat
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu Gereği Yapılan; Açık İhale, Belli İstekliler, Pazarlık Usulü ile Yapılan İhale İşlemleri
|
4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun
10. maddesine gereği; İhaleye katılımda yeterlilik kuralları aşağıda belirtilmiştir. 1.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri, 2. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 3. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazatesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinin bulunmaması halinde,bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 4. Standart forma uygun telkif mektubu, 5. Geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Saymanlık yada Muhasebe müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar, 6.Şekil ve içeriği Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri, 7. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi, 8. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
9.Alt yüklenici çalıştırılmasına izin verilmesi halinde, alt yüklenici kullanacak olan isteklinin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündüğü işlerin listesi, 10. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlediği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
11. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler 12. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde, İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 7.1. maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak (ğ) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır. 13. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: Bankalardan temin edilecek belgeler, yılsonu bilançosu ve bilançonun gerekli görülen bölümleri veya bu belgelere eşdeğer belgeler, toplam ciroyu gösteren gelir tabloları,
14. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: *İş Deneyim Belgesi 15. Makine, teçhizat ve diğer ekipmanlara ilişkin belgeler ve kapasite raporu 16. Kalite ve Standartta İlişkin Belgeler |
4734 sayılı kanunun 13. maddesi gereği; açık ihalelerde EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformundan) ihale tarihinden en az 7-40 gün önce
ilan süresi İhale sonucunun bütün isteklilere bildiriminden itibaren;21. maddenin (b) ve (c) bentlerine göre yapılan ihalelerde beş gün, diğer hallerde ise on gün, Tebliğler EKAP üzerinde elektronik ortamda yapılacaktır. Ayrıca; ihalelere yönelik itirazlar sonucunda ihalelere yönelik başvurular hakkındaki yönetmelik gereği süreler belirtilmiştir.
4734 sayılı kanunun 13. maddesi gereği; açık ihalelerde EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformundan) ihale tarihinden en az 7-40 gün önce ilan süresi İhale sonucunun bütün isteklilere bildiriminden itibaren; 21. maddenin (b) ve (c) bentlerine göre yapılan ihalelerde beş gün, diğer hallerde ise on gün Tebliğler EKAP üzerinde elektronik ortamda yapılacaktır.
Ayrıca; ihalelere yönelik itirazlar sonucunda ihalelere yönelik başvurular hakkındaki yönetmelik gereği süreler belirtilmiştir. |
SIRA NO.
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Nakil Talebi
Nakil Gelen
Nakil Giden
|
Dilekçe
Hizmet Belgesi
Kurum Yazısı
|
Yasal Süresi 3071 sayılı Dilekçe Ka. Ger. 30 gün
15 Gün
15 Gün
|
2
|
Açıktan Atama Talebi
|
Dilekçe
|
15 Gün
|
3
|
İş Talebi
|
Dilekçe
CV
|
15 Gün
|
4
|
Staj Talebi
|
Dilekçe
Öğrenim Belgesi
|
15 Gün
|
5
|
Hizmet Belgesi Talebi
|
Dilekçe
Müdürlük Yazısı
|
1 İş Günü
|
6
|
Yeşil Pasaport Talebi
|
Dilekçe
Fotoğraf
Müdürlük Üst Yazısı
|
2 İş Günü
|
7
|
Çalışan Personelimizin Dilekçeleri
|
Dilekçe
Müdürlük Üst Yazısı
|
2 İş Günü
|
8
|
Şikâyet istek ve Bilgi Edinme Dilekçeleri
|
Dilekçe
|
15 Gün
|
9
|
Maaş Bordrosu
|
Dilekçe
|
1 İş Günü
|
10
|
Kamu Kurumlarından Gelen Yazılar
|
-------------------
|
5 İş günü
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Personel maillerinin
açılması hizmeti |
Resmi yazı veya telefon ile
bildirme |
1 saat
|
2
|
Donanımsal
arızaların tespiti ve giderilmesi hizmeti |
Telefon ile bildirme
|
Problemin çözüm
süresi kadar |
3
|
Verilen tüm hizmetler
için teknik destek hizmeti |
Telefon veya resmi yazı
|
Problemin çözüm
süresi kadar |
4
|
E-posta servisi
hizmeti |
Telefon veya resmi yazı
|
Sürekli hizmet
|
5
|
Kablosuz Ağ servisi
hizmeti |
Telefon veya resmi yazı
|
Sürekli hizmet
|
6
|
Webmail servisi hizmeti
|
Telefon veya resmi yazı
|
Sürekli hizmet
|
7
|
Belediyemizin web ana sayfasının
hazırlanması ve güncelleştirilmesi hizmetleri |
Birimlerden gelen resmi yazılar, bilgi, belge ve dokümanlar
|
Sürekli hizmet
|
8
|
İnternet Bağlantısı
|
……
|
Sürekli hizmet
|
9
|
Güvelik Duvarı
hizmeti |
……
|
Sürekli hizmet
|
10
|
Otomasyon
Programları hizmeti |
…..
|
Sürekli hizmet
|
11
|
Teknik Servis Hizmetleri
|
Telefonla Talep
|
2 İŞ GÜNÜ
|
12
|
Güvenlik Kamerası Sistemi
|
Resmi Yazı
|
2 İŞ GÜNÜ
|
13
|
Yazılım ve Donanım Alım İşleri
|
Resmi Yazı İle Talep
|
1 YIL
|
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN EVRAKLAR
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ) |
1
|
Nikâh Başvuru İşlemleri
T.C. Vatandaşları için
|
1-) 4 adet Vesikalık Fotoğraf (Son 6 ay içerisinde çekilmiş olacak.)
2-) Evlenecek çiftlerin Nüfus Cüzdanlarının Asılları
3-) Aile Hekiminden Sağlık Raporu( Fotoğraflı ve Talasemi Testi yapılmış olacak)
4-) Çiftlerin 18 yaşını bitirmiş olmaları gerekmektedir. Aksi takdirde;
-17 yaşını bitirenler anne babanın Nüfus cüzdanları ile birlikte başvuru esnasında muvafakatname vermeleri veya gelemeyecek
durumda olanlar noterden muvafakatname almaları,
-16 yaşını bitirenler Aile Mahkemesinden almış oldukları evlenme izni kararı
5-) Kadın boşandıktan veya eşi öldükten sonra 300 gün geçmeden evlenemez. Evlenmek isteyen bayanlar Aile Mahkemesinden
İddet Müddetinin kaldırıldığına dair mahkeme kararı alması gerekmektedir.
6-) Çiftlerin her ikisi de Efeler Belediyesi sınırları dışında ikamet ediyorsa; çiftlerden herhangi birinin ikamet ettiği yerin
Belediyesinden EVLENME İZİN BELGESİ alması gerekmektedir.
7-) Kızlık soyadını kullanacak bayanlar müracaat esnasında bildirmek zorundadır
8-) Belediye Meclisinin kararı gereğince nikâh ücretlerinin yatırılması
9-) Mal ayrılığı talebi olanların noterden yaptırmış oldukları mal ayrılığı sözleşmesi
|
10 Dakika
|
2
|
Nikâh Başvuru işlemleri
Yabancı uyruklu kişiler için
|
1-)Usulüne uygun Bekârlık Belgesi, Doğum Belgesi ve Pasaport
2-) Aile Hekiminden Sağlık Raporu( Fotoğraflı ve Talasemi Testi yapılmış olacak)
3-) 4 adet vesikalık fotoğraf(Son 6 ay içerisinde çekilmiş olacak.)
|
20 Dakika
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Dava ve İcra Takibi Açma
|
Belediyece üçüncü şahıslar aleyhine dava ve icra takibi açılması gereken hallerde, ilgili Müdürlük tarafından tüm bilgi ve belgeler eklenmek suretiyle Başkanlık Makamından onaylı gelen dosya hakkında görevli Avukat tarafından yasal işlem başlatılır.
Gerek duyulan hallerde gerekçeleri ve ilgili bilgi ve belgeleri eklenmek suretiyle Başkanlık Makamından olur alınmak kaydıyla dava açılabilir.
|
Yasal süresi içerisinde
|
2
|
Dava Takibi Yapılması
|
Gerek Belediye aleyhine gerek ise Belediye tarafından üçüncü kişiler aleyhine açılan davaları yasal mevzuat kapsamında takip etmek
|
Yasal süresi içerisinde
|
3
|
Hukuki Görüş
|
Müdürlükler tarafından yetki ve sorumluluk alanlarında mevzuatın uygulanması hususunda sorunla karşılaşılması durumunda Hukuki görüş verilir.
|
5 İş günü
|
4
|
Mahkeme Kararlarının Bilgilendirmesi
|
Verilen Mahkeme Kararı bilgi ve gereği için ilgili Müdürlüğe gönderilir.
|
5 İş günü
|
5
|
Mahkeme Kararlarına ilişkin ödemelerin Hesap ve Tahakkuku
|
Mahkeme Kararları ve İcra Emirleri gereği bütçe tertibinde Müdürlük kaleminde olan ödemelere ilişkin Ödeme Emrini mevzuatın aradığı belgeleri eklemek suretiyle düzenleyip; ödenmek üzere yetkili birime gönderilmesi.
|
7 iş günü
|
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ)
|
1
|
Bilgi edinme
|
Bireysel Başvurularda;
1-Bilgi edinmek istediği konuyu anlatan yazı
2-T.C. Kimlik numarası
3-İletişim adresi ve irtibat bürosu Web sayfası üzerinde bilgi edinme formu;
1-Bilgi edinme formunun eksiksiz doldurulması
|
15 – 30 gün
|
2
|
Bimer
|
Başbakanlık İletişim Merkezinden gelen başvurular
|
15 – 30 gün
|
3
|
Çağrı Merkezimize Vatandaşlar tarafından bildirilen şikayet, istek, öneri ve dileklerinin değerlendirilip cevaplandırılması
|
444 80 09 No’lu telefondan şikâyet ve önerilerin alınması
|
15 gün
|
4
|
Whatsapp İhbar Hattı
|
0 533 706 01 09 No’lu telefondan şikâyet ve önerilerin alınması
|
15 gün
|
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (ENGEÇ)
|
1
|
Hisse / sıyrık parsel satışı
|
Dilekçe , tapu fotokopisi , plan örneği , kimlik fotokopisi , emlak beyan değeri, çoklu hisselerde muvafakatname
|
45 iş günü
|
2
|
Şerh kaldırma
|
Dilekçe, tapu fotokopisi, şerh kaldırma ödendi makbuzu
|
5 iş günü
|
3
|
Arsa satışı
|
Dilekçe, , kimlik fotokopisi
|
45 iş günü
|
4
|
Kamulaştırma
|
Dilekçe, tapu fotokopisi
|
45 iş günü
|
5
|
Kiralama talebi
|
Dilekçe
|
7 iş günü
|
6
|
Talep / şikayet
|
Dilekçe
|
7 iş günü
|
7
|
Kira rayiç bedeli tespiti
|
Dilekçe
|
5 iş günü
|
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ ) |
1
|
Okul bakım ve onarımları
|
Dilekçe
|
15 İş Günü
|
2
|
Belediyeye ait binaların bakım ve onarımları
|
Dilekçe
|
15 İş Günü
|
3
|
Muhtarlık binaları bakım ve onarımları
|
Dilekçe
|
15 İş Günü
|
4
|
Bordür tamiratı
|
Dilekçe
|
7 İş Günü
|
5
|
Yol ve kaldırım tamiratı
|
Dilekçe
|
7 İş Günü
|
6
|
Yeni Yol ve kaldırım yapımı
|
Dilekçe
|
30 İş Günü
|
7
|
Spor Tesisleri bakım ve onarımları
|
Dilekçe
|
15 İş Günü
|
8
|
Belediye yetki alanında bulunan her türlü aydınlatma ve elektrik bakım onarımları
|
Dilekçe
|
15 İş Günü
|
9
|
Müdürlüğün yapmış olduğu ihalelerle ilgili bilgi ve işlemler
|
Dilekçe
|
7 İş Günü
|
10
|
Asfalt yama ve kaplama çalışmaları
|
Dilekçe
|
7 İş Günü
|
11
|
Duvar yaptırılması
|
Dilekçe
|
15 İş Günü
|
12
|
Meydan ve çevre düzenleme talepleri
|
Dilekçe
|
60 İş Günü
|
13
|
Müdürlük çalışmaları ile ilgili bilgi talepleri
|
Dilekçe
|
3 İş Günü
|
14
|
Şikayet, istek ve bilgi edinme dilekçeleri
|
Dilekçe
|
15 İş Günü
|
15
|
Kırmızı kot alma başvurusu
|
Dilekçe
|
7 İş Günü
|
16
|
İbadethanelere yönelik bakım ve onarımlar
|
Dilekçe
|
15 İş Günü
|
17
|
Yıkım talebi
|
Dilekçe
|
30 İş Günü
|
18
|
İş Deneyim Belgesi talebi
|
Dilekçe
|
7 İş Günü
|
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ( EN GEÇ )
|
1
|
İmar Durumu
(İmar Durumu Birimi)
|
Dilekçe, Gerekiyorsa Vekâletname, Tapu Fotokopisi, Makbuz
|
7 İş Günü
|
2
|
İmar Planı Tadilatı
(İmar Durumu Birimi)
(Teknik Komisyon)
|
Dilekçe, Gerekiyorsa Vekâletname, Tapu Fotokopisi, Aplikasyon Krokisi, Parsel Çapı, Müellif Karnesi, Oda Sicil Belgesi, Ayrıntılı Plan Açıklama Raporu, Plan değişikliğine İlişkin 1/1000 onaylı Pafta, 1/1000 Sayısal8NCZ, PLT, DXF, TIFF), 1/5000 Kullanım kararını Gösteren onaylı Pafta, Planlama Alanının Fotoğrafı, İmara Esas Jeo/Jeoteknik Etüt, Mekansal Planlar Yapım Yönetmeliği Eklerine Uygunluğu, Tescilli Yapılarla İlgili Kurul/ Komisyon Kararı, Varsa İmar Durumu, Varsa İnşaat Ruhsatı, Varsa Yapı Kullanma Belgesi, Kurum Kuruluşlardan Veri/ Görüş, Değişecek Sos. Tekn. Altyapı İçin İlgili Kuruluşlardan Görüş, Taahhütname, Makbuz
|
Müracaat Edildiği Tarihi Takip Eden İlk Meclis Toplantısı
|
3
|
Yeni İnşaat Ruhsatı (Yapı Ruhsat Birimi)
|
Yapı Denetim Evrakları: Dilekçe, Gerekiyorsa Vekâletname, Yapı Denetimi Hizmet Sözleşmesi Yapıya İlişkin Bilgi Formu, Yapı Denetim Kuruluşunun Taahhüt, Yapı Denetimi İzin Belgesi, Yapı Den. ve Kontrol El.nın İkametgahı, yapı Denetim Yetkilisinin Noter Onaylı Yetki Belgesi
Genel Evraklar: Arsa Vasıflı Güncel Tapu-Takyidatlı, Kentsel Dönüşüm Evrağı, İmar Durum Belg.(ASLI) Yol Kotu Kanal Kotu Tut., Kadastro Çapı ve Aplikasyon Krokisi, Harita Aplikasyon ve Subasman Bel. Mal Sahibinin Vergi Dairesi , Numarası ve T.C., Müteahhidin Vergi Dairesi , Numarası ve T.C., Mal Sahibi/Müteahhitlik Sorumluluk Taahhütnamesi, Müteahhitlik Taahhütnamesi, Yapı Sahibi ile Müteahhit arasındaki İnşaat Sözl.(Noterden), Müteahhidin Ticaret Odası Kaydı(ASLI), Damga Vergisi Makbuzu(Sözleşme sonrası), Yapı Denetim Hizmet Bedeli Dekontu Aslı, Emlak Beyan Sureti (Tüm tapu iştirakçileri için), Sit alanında ise Kurul Kararı(Gerekiyor ise), Şantiye Şefi-Müteahhit Sözleşmesi, Şantiye Şefi Taahhütnamesi ve T.C., Subasman Taahütnamesi, Proje Kontrol Formu, Numarataj Üst Yazı(Köyden Mahalleye Dönen Yerleşimlerde.
Projeler: Mimari proje (6 TK)CD leri ile Birlikte, Betonarme Proje, Statik Hesaplar, Sıhhi Tes. Proj, Kalor. Isıtma Soğutma Proj,, Isı Yalıtım Raporu,Asans. Avam Prj. Elektrik Projesi, Elektrik Asansör Avan Projesi, Zemin Etüt Raporu, Harita Mühendisi Taahütname, Proje kontrol formu (Proje ve Uygulama Denetçileri Tarafından İmzalı), Büro Tescil Belgeleri, Harçlar
Bağımsız Bölüm Listesi -Bağımsız Bölüm Analizi: Ruhsat ve Otopark Harçları, Efeler Belediyesi Alt Yapı Katılım Bedeli, Aski Alt Yapı Katılım Bedelleri, BŞB Yol Teknik Altyapı Bedeli (12 m. den büyük caddeler için), Kazı ruhsatı, Büyükşehir Hafriyat - Taşıma Evrakları
|
30 Gün
|
4
|
Ruhsat Yenileme
(Yapı Ruhsat Birimi)
|
Dilekçe ve Gerekiyorsa Vekâletname , Güncel Tapu Fotokopisi Takyidatlı, İmar Durumu(1 Yıl Geçerli), Tüm Kat Maliklerini Belirten Tapu, Dökümü ve Kat Maliklerinin Muvaffaktı, Fenni Sorumlu ve Proje, Müellifleri Tarafından Yapının Projeye Uygunluğunu Belirtir Rapor, Yapıya İlişkin Bilgi Formu (Yibf Numarası Belirtilmiş), Yapı Denetim Hizmet Sözleşmesi, Yapı Denetcisi ve Kontrollerin İkamet Belgeleri, Müteahhit Sorgulama (Yambis), Şantiye Şefi Taahhütnamesi, Ruhsat ve Otopark Harçları ( Plan Proje Tasdik Harcı),Makbuz
|
30 Gün
|
5
|
Tadilat Ruhsatı
(Yapı Ruhsat Birimi)
|
Dilekçe ve Gerekiyorsa Vekâletname, Tapu Fotokopisi-Takyidatlı, Gerekiyorsa Tüm Kat Maliklerini Belirten Tapu Dökümü ve Kat Maliklerinin Muvaffaktı, Tadilat Konusunu İçerir Mimari Proje, Tadilat Raporu, Makbuz
|
30 Gün
|
6
|
Tamirat İzni
|
Dilekçe ve Gerekiyorsa Vekâletname, Tapu Fotokopisi, Gerekiyorsa Tüm Kat Maliklerini Belirten Tapu Dökümü ve Kat Maliklerinin Muvaffaktı, Tamirat Konusunu İçerir Çizim ya da Belge, Fenni Sorumlu Atama / Kabul Belgesi, Kurum Kuruluşlardan Veri/ Görüş, Makbuz
|
15 Gün
|
7
|
Zemin Etüdü Yerinde
Kontrol
(Yapı Ruhsat Birimi)
|
Dilekçe, Yapı Yeri Ölçü ve Kot Krokisi, Tapu Fotokopisi, İmar Durumu
|
15 Gün
|
8
|
Röleve Tasdiki
(Yapı Ruhsat Birimi)
|
Dilekçe, Tapu Fotokopisi, Röleve Projesi, Mevcut Binayı Gösteren Yapı Yeri Ölçü ve Kot Krokisi
|
30 Gün
|
9
|
Yapıya İlişkin Bilgi
Formu İnceleme
(Yapı Ruhsat Birimi)
|
Y.İ.B.F.,YDK Sözleşmesi, YDK Taahhütnamesi, Yapı Denetim Hizmet Bedeline Ait Dekont, Damga Vergisi Dekontu, Proje Müelliflerine Ait Mesleki Oda Belgeleri, Mimar ,İnşaat Mühendisi, Elektrik Mühendisi, Geoteknik Mühendisi, Jeoloji Mühendisi, Jeofizik Mühendisi, Müteahhide Ait Belgeler, Ticaret Odası Belgesi, Vergi Levhası, Kat Karşılığı Düzenlenmiş İnşaat Sözleşmesi, Ticaret Sicil Gazetesi (Müteahhit Firma), İmza Sirküleri (Müteahhit Firma), Noter Taahhütnamesi (Müteahhit Mal Sahibi İse), Şantiye Şefine Ait Belgeler, Meslek Oda Belgesi, Hizmet Sözleşmesi
|
10 İş Günü
|
10
|
Zemin İyileştirme
Yerinde Kontrol
(Yapı Denetim Birimi)
|
Dilekçe, Islah Raporu, Islah Projesi, Kontrol Raporu.
Taban Alanı 500,00m2 lik Alandaki Hizmetin Tamamlanma Süresi
Taban Alanı 1000,00m2 lik Alandaki Hizmetin Tamamlanma Süresi
|
10 İş Günü
20 İş Günü
|
11
|
Temel Demir Montajı Yerinde Kontrol
(Yapı Denetim Birimi)
|
Dilekçe, Kalıp Ve Demir İmalatı Kontrol Tutanağı, Çelik Çubuk Çekme Deney Sonucu, Demir Faturası Veya İhzaratı, Toplam Demir İhtiyacı Tutanağı, Temel Kazısının Ve Zemin İyileştirmesinin Zemin Etüdüne Ve Projesine Uygun Yapıldığına Dair Yazı (Geoteknik-Jeoloji-Jeofizik Mühendisi Tarafından Hazırlanan Yapı Denetim Kuruluşu Tarafından Onaylanan), Zemin İyileştirmesinin Kontrolüne İlişkin Tutanak
|
7 İş Günü
|
12
|
Yapı Denetim Hizmet
Bedelinin Ödenmesi
(Yapı Denetim Birimi)
|
Dilekçe, Hak Ediş Raporu, Dekont (Yapı Denetim Hizmet Bedeli),Müteakip Bölüme Ait Dekont (Yapı Denetim Hizmet Bedeli), Fatura Aslı, Son Durum Tespit Tutanağı, İhrazat Raporu, Laboratuar Faturası, Beton Döküm Kontrol Tutanakları (Hak Edişe Konu Olan Bölüm) Kalıp Demir Kontrol Tutanakları (Hak Edişe Konu Olan Bölüm), Beton Basınç Dayanım Raporu, Çelik Çubuk Çekme Deney Raporu, Personel Bildirgesi, Mimari Kontrol Tutanağı, Elektronik Kontrol Tutanağı, Sıhhi Tesisat Kontrol Tutanağı, Demir Kontrolü-Temel Üstü Kontrolü-Kaba İnşaat Kontrolü-Isı Yalıtım Kontrolü, Temel Topraklama Tutanağı, Demir Numune Alma Tutanağı, İşyeri Teslim Tutanağı, Maaş Bordrosu, Damga Vergisi, Ruhsat Fotokopisi
|
7 İş Günü
|
13
|
İnşaat Seviye Tespit
Tutanaklarının
Tespit Ve Onayı
(Yapı Denetim Birimi)
|
Dilekçe, Seviye Tespit Tutanağı Örneği, Yıl Sonu Fesih Geçici Durdurma İzin Belgesi İptali, Denetim Elemanları Değişikliği
|
10 İş Günü
|
14
|
Yapı Genel Kontrol
(Yapı Denetim Birimi)
|
Dilekçe, Gerekiyorsa Vekâletname, Tapu, SGK Yazısı, Enerji Kimlik Belgesi, Röleve Projesi, Altyapı Katılım Payları, Yapı Denetim Raporu, İş Bitirme Belgesi.
|
7 İş Günü
|
15
|
Yapı Kullanma İzin Belgesi
(Yapı Kullanma İzni Birimi)
|
Dilekçe, Gerekiyorsa Vekâletname, Tapu, Kimlik Fotokopisi.
|
10 İş Günü
|
16
|
İş Bitirme Belgesi
(Yapı Denetim Birimi)
|
Dilekçe, İş Bitirme Belgesi, Mimari Uygunluk Rapor, Statik Uygunluk Raporu, Elektrik Uygunluk Raporu, Mekanik Uygunluk Raporu
|
15 İş Günü
|
17
|
Yapı Sertifikası
(Yapı Denetim Birim)
|
Dilekçe, Onaylı İş Bitirme Belgesi, Binaya Düzenlenen İlk Yapı Kullanma İzni Belgesi
|
7 İş Günü
|
18
|
Talep ve Şikayetler
(Yapı Kullanma İzni Birimi)
|
Dilekçe, Talep ve Şikayet Konusunu İçerir Çizim ya da Belge, Fotoğraf , Güncel Tapu, Kimlik Fotokopisi
|
30 İş Günü
|
19
|
Suret Verilmesi
(Ruhsat, Proje, Yapı
Kullanma İzni)
(Tüm Birim Kayıtları)
|
Dilekçe, Makbuz
|
1 İş Günü
|
20
|
Arşiv Dosya İncelemesi
|
Dilekçe, Eksper Ya Da Bilirkişi Atama Yazısı
|
7 İş Günü
|
21
|
Her Türlü Yazışma
|
Dilekçe (Konuyu İçerir)
|
15 İş Günü
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Sanat Galerisi Kira
|
Kimlik Fotokopisi, Dilekçe
|
3 Gün
|
2
|
Düğün Salonu Kira
|
Kimlik Fotokopisi
|
1 Gün
|
3
|
Tekerlekli Sandalye/ Akülü Araç
|
Engellilik durumunu belirtir rapor fotokopisi,
İkametgah Belgesi ( Muhtarlıktan ya da Nüfus İl Müdürlüğünden)
Fakirlik Belgesi (mahalle muhtarlığından), Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
2 adet vesikalık fotoğraf,
Akülü araç kullanabilir raporu
|
15 Gün
|
4
|
Çadır ve Sandalye
|
Dilekçe
|
3 Gün
|
5
|
Araç Temini
|
Dilekçe
|
15 Gün
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Borcu Yoktur Belgesi verilmesi
|
Belgeyi alacak olan kişiye ait Kimlik Belgesi, vekili ise Vekâletname.
|
5 dakika
|
2
|
Borcu Olan Mükellefi İlgili Tahakkuk Birimine Yönlendirme
|
Borcu bulunan mükellefe ait Kimlik Belgesi, vekili ile Vekâletname.
|
2 dakika
|
3
|
Ödeme Emri düzenleme
|
Vadesi geçmiş borçlar sistem üzerinden kontrol edilerek düzenlenir.
|
2 dakika
|
4
|
Ödeme Emri İçin Zarf düzenleme
|
MERNİS sistemi üzerinden alınan adrese göre düzenlenir.
|
1 dakika
|
5
|
Ödeme Emrine İtiraz Değerlendirmesi
|
Borcun nev’ine ilişkin itiraz dilekçesi.
|
30 dakika
|
6
|
Haciz Varakası düzenleme
|
Borcun kesinleştiğini gösteren, ödeme emrine ilişkin tebliğ mazbatası.
|
5 dakika
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Çtv Beyanı
|
Kiracıysa Kira Başlangıç Tarihi, Mal Sahibiyse Tapu İktisap Tarihi Sorularak Beyanı Girilir.
|
2 Dak.
|
2
|
Katı Atık Beyanı
|
Çevre Temizlik Beyanındaki Bilgilere İstinaden Abonesi Yoksa Beyan Girişi Yapılmakta Abone Varsa Askiye Alınması Gereken Ücret Askiye Yazılmaktadır.
|
Beyan Girişi :2 Dak
Aski’ye Yazı 5 Dak.
|
3
|
İşgaliye
|
Zabıta Tutanağına İstinaden Beyanı Girilir.
|
2 Dak
|
4
|
Dilekçenin Cevaplanması
|
Dilekçe (4872 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu Gereği)
|
15 İş Günü
|
Dilekçe (3071 Sayılı Dilekçe Kanunu Gereği)
|
30 Gün
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Gelir Testi
|
Nüfus Cüzdanı
|
10 dk.
|
2
|
Emlak Beyan Sureti
|
Tapu Aslı veya Fotokopisi, Nüfus Cüzdanı
|
10 Dk.
|
3
|
Emlak Beyannamesi
|
Nüfus Cüzdanı ve Emlak Vergisi Bildirim Beyannamesi
|
15 Dk. (1 Tapu)
|
4
|
Muafiyet Uygulama (Emekli,Engelli vs.)
|
Nüfus Cüzdanı, Engelli Rapor Belgesi ve Emekli Kimliği. (SGK’dan Emekli Belgesi.)
|
15 Dk.
|
5
|
İntikal İşlemleri
|
Nüfus Kayıt Örneği, Veraset İlamı (Mirasçılık Belgesi) ve Tapu Kaydı.
|
30 Dk.
|
6
|
Dilekçenin Cevaplanması
|
Dilekçe (4872 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu Gereği)
|
15 İş Günü
|
Dilekçe (3071 Sayılı Dilekçe Kanunu Gereği)
|
30 Gün
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Borçlara İcra İşletilmesi
|
Haciz varakası.
|
5 dakika
|
2
|
İcra İşletilen Borca İlişkin Tapu Md. Yazı Yazılması
|
Haciz varakası.
|
5 dakika
|
3
|
İcra İşletilen Borca İlişkin Trafik Md. Yazı Yazılması
|
Haciz varakası.
|
5 dakika
|
4
|
İcra İşletilen Borca İlişkin İlgili Bankalara Yazı Yazılması
|
Haciz varakası.
|
15 dakika
|
5
|
Haczin Terkinine İlişkin yazı.
|
Mükellefin icra işletilmiş borcu ödediğini gösteren makbuz/dekont.
|
10 dakika
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
İLAN REKLAM BEYANI
|
Beyan, Beyan Sahibinin Kimliği, Şirket İse Şirket İmza Sirküleri, Yetki Belgesi, Kaşe
|
6 DAKİKA
|
2
|
EĞLENCE VERGİSİ BEYANI
|
Beyan, Beyan Sahibinin Kimliği, Şirket İse Şirket İmza Sirküleri, Yetki Belgesi, Kaşe
|
6 DAKİKA
|
3
|
ELEKTRİK, HAVAGAZI TÜKETİM VER. BEY
|
Beyan
|
6 DAKİKA
|
4
|
TELLALİYE ÜCRETİ
|
Tellaliye Ücreti, Satış Bedelini Gösteren İlgili Kurumdan Yazı
|
6 DAKİKA
|
5
|
DİLEKÇE
|
Dilekçe (4872 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu Gereği)
|
15 İş Günü
|
Dilekçe (3071 Sayılı Dilekçe Kanunu Gereği)
|
30 Gün
|
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Belediye Veznelerinden Tahsilat İşlemleri
(Nakit, Banka ve Kredi Kartları ile işlem yapılmaktadır)
|
Mükellef Sicil Numarası veya TC Numarası
|
5 Dakika
|
2
|
İnternet Üzerinden Tahsilat İşlemleri
|
Mükellef Sicil Numarası veya TC Numarası
|
3 Dakika
|
3
|
Havale/EFT İle Tahsilat İşlemleri
|
Açıklama kısmında mükellefe ait Sicil veya TC Numarası ile ödenmek istenen borca ilişkin bilgi yazılmalıdır.
|
1 Gün
|
4
|
Posta Çeki İle Tahsilat İşlemleri
|
10 Gün
|
|
5
|
Mahsup İşlemleri
|
Dilekçe
|
10 Dakika
|
6
|
Düzeltme ve İade İşlemleri
|
Dilekçe, Tahsilat Makbuzu
|
7 Gün
|
7
|
Borçların Taksitlendirme İşlemleri
|
Taksitlendirme Dilekçesi
|
10 Gün
|
8
|
Borç Ekstresi Dökümü
|
Mükellef Sicil Numarası veya TC Numarası
|
2 Dakika
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Yoklama
|
İş Yeri Ruhsatı, Su Faturası, Vergi Levhası,
|
20 Dakika
|
2
|
Yoklama
|
İtiraz Edilen Dilekçelere Cevap
|
2 İş Günü
|
3
|
Dilekçe
|
Dilekçe (4872 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu Gereği)
|
15 İş Günü
|
4
|
Dilekçe
|
Dilekçe (3071 Sayılı Dilekçe Kanunu Gereği)
|
30 Gün
|
SIRA
|
SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (ENGEÇ SÜRE)
|
1
|
Kazı veya Dolgu Yapılması
|
Dilekçe
|
15 gün
|
2
|
Sert Zemin Eksikliklerinin Giderilmesi
|
Dilekçe
|
15 gün
|
3
|
Fidan (Ağaç, Çalı) Dikimi Talebi
|
Dilekçe
|
5 gün
|
4
|
Yeşil Alanlarda Ot Temizliği
|
Dilekçe
|
5 gün
|
5
|
Yeşil Alanların Bellenmesi
|
Dilekçe
|
10 gün
|
6
|
Bitkisel Toprak Temini
|
Dilekçe
|
Mevcutta varsa 3 gün
Mevcutta yoksa Süre Verilememektedir.
|
7
|
Mevsimlik Çiçek Dikimi
|
Dilekçe
|
Mevcutta varsa 3 gün
Mevcutta yoksa Süre Verilememektedir.
|
8
|
Çim Biçimi
|
Dilekçe
|
5 gün
|
9
|
Çalı Budama
|
Dilekçe
|
Mevsim uygunsa 5 gün
|
10
|
Ağaç Budama
|
Dilekçe
|
Mevsim uygunsa 5 gün
|
11
|
Yeşil Alanların Sulanması
|
Dilekçe
|
1 gün
|
12
|
Toprağın Gübrelenmesi
|
Dilekçe
|
Yıllık plana göre
|
13
|
İlaçlama Yapılması
|
Dilekçe
|
Yıllık plana göre
|
14
|
Hazır Çim Serimi
|
Dilekçe
|
Mevcutta varsa 3 gün
Mevcutta yoksa Süre Verilememektedir.
|
15
|
Yeşil Alan ve Parkların Genel Temizliği
|
Dilekçe
|
3 gün
|
16
|
Spor Aletleri Talebi
|
Dilekçe
|
Mevcutta varsa 5 gün
Mevcutta yoksa Süre Verilememektedir.
|
17
|
Salıncak veya Tahterevalli Talebi
|
Dilekçe
|
Mevcutta varsa 5 gün
Mevcutta yoksa Süre Verilememektedir.
|
18
|
Çocuk Oyun Alanları Zeminin Düzenlenmesi
|
Dilekçe
|
10 gün
|
19
|
Ağaç Kesim Talebi (Uygunluğunun Kontrolü)
|
Dilekçe
|
7 gün
|
20
|
Oturma Grupları ve Piknik Masalarının Tamiri
|
Dilekçe
|
15 gün
|
21
|
Bank Talebi
|
Dilekçe
|
Mevcutta varsa 3 gün
Mevcutta yoksa Süre Verilememektedir.
|
22
|
Sulama Sistemindeki Arızalar
|
Dilekçe
|
1 gün
|
23
|
Spor Aletlerinin Bakımı
|
Dilekçe
|
10 gün
|
24
|
Çocuk Oyun Grubu Malzemelerinin Bakımı
|
Dilekçe
|
10 gün
|
25
|
Park Yapım Talebi
|
Dilekçe
|
İmar ve Şehircilik Müdürlüğünce mülkiyet ve imar planı işlemlerinin tamamlanması ve Başkanlık onayının alınmasının ardından Müdürlüğümüzce projelendirme ve yaklaşık maliyetin hazırlanarak ihale veya kendi personelimizce yapılması
Süre Verilememektedir.
|
26
|
Çim Ekimi
|
Dilekçe
|
10 gün
|
27
|
Park Aydınlatma
|
Dilekçe
|
5 gün
|
28
|
Sulama Sisteminin Kurulması
|
Dilekçe
|
10 gün
|
26
|
Şikayet-İstek ve Bilgi Edinme Dilekçeleri
|
Dilekçe
|
30 gün
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Evsel Atıkların Alınması
|
Şifai Başvuru Yeterli (yazılı olarak ta başvurulabilir)
|
Aynı gün
|
2
|
Atık Pillerin Toplanması
|
Yazılı, e-mail veya şifai başvuru
|
7 gün içinde
|
3
|
Bilgi edinme hakkı
|
Yazılı Başvuru
|
15 iş günü içinde
|
4
|
Konteyner İlaçlama
|
Şifai Başvuru Yeterli
|
2 gün içinde
|
5
|
Hak ediş Hazırlanması
|
Yazılı talep, sigorta ve vergi borcu yazıları, maaş bordrosu, kantar fişleri puantaj
|
5 gün
|
6
|
İş Bitirme Belgesi
|
Yazılı Talep ve Kesin Kabul Tutanağı
|
3 gün
|
7
|
Konteyner Kaldırılması Talebi
|
Yazılı Başvuru
|
15 gün
|
8
|
Konteyner Konulması Talebi
|
Yazılı Başvuru
|
7 gün
|
9
|
Konteyner ile İlgili Şikayet (çöp taşması)
|
Şifai veya Yazılı Başvuru Yapılabilir
|
Aynı gün
|
10
|
Sokak veya Boş Arsa Temizliği
|
Yazılı, e-mail veya şifai başvuru
|
2 gün
|
11
|
Çöp ev temizliği
|
Yazılı Başvuru
|
Encümen Kararının çıkmasına müteakip 2 gün
|
12
|
Temizlik Personeli Hakkında Şikayet
|
Yazılı veya Şifai Başvuru Yeterli
|
3 gün
|
13
|
Süpürme İşlemi ile ilgili şikayetler
|
Şifai Başvuru Yeterli
|
2 gün
|
14
|
Konteyner Yıkama
|
Yazılı veya şifai başvuru
|
3 gün
|
15
|
Hayvan ölüsü kaldırma vb.
|
Şifai başvuru yeterli
|
Aynı gün
|
16
|
Kurban Satış Yerlerinin Temizliği
|
Şifai başvuru yeterli
|
Aynı gün
|
17
|
Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Talepleri
|
Yazılı, e-mail veya şifai olarak başvuru yeterli
|
5 iş günü
|
18
|
Şikayet ve İstek Talepleri
|
Yazılı veya şifai başvuru yeterli
|
5 iş günü
|
19
|
Atık Akülerin Toplanması
|
Yazılı veya şifai başvuru yeterli
|
5 gün
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN
TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Efeler Belediyesi 444 80 09 Numaralı Telefon ile Yapılan Talep ve Şikâyetler
|
1.Şikâyetçinin adı-soyadı,
2.Şikâyet konusu,
3.Şikâyet hakkında ayrıntılı bilgi,
4.Şikâyet sahibinin adresi, telefon numarası
|
24 Saat
|
2
|
E-posta Yoluyla Yapılan Talep ve Şikâyetler
|
1.e-posta ilgilisinin adı-soyadı
2.Şikâyet veya talep konusu,
3.Şikâyet veya talep hakkında geniş bilgi ve ayrıntılı adres
4.Cevap verilmesi istenen e-posta adresi
|
15 gün
|
3
|
Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) Aracılığı ile Yapılan Talep ve Şikâyetler
|
1. İlgilinin adı-soyadı
2.Şikâyet veya talep konusu,
3.Şikâyet veya talep hakkında geniş bilgi ve ayrıntılı adres
|
10 gün
|
4
|
Bilgi Edinme Başvuruları
|
1. İlgilinin adı-soyadı
2.Şikâyet veya talep konusu,
3.Şikâyet veya talep hakkında geniş bilgi ve ayrıntılı adres
|
15 gün
|
5
|
Vatandaşımızın, Zabıta Görev ve Yetki Alanı İle İlgili Talep ve Şikâyet Dilekçeleri
|
3071 Sayılı Dilekçe Kanunun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Yazı İşleri Müdürlüğü Genel Evrak Kaydından evrak kayıt numarası almış, havalesi tamamlanmış dilekçe 1.Dilekçede şikâyetçi veya talepte bulunan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası
2.Şikâyetçi veya talepte bulunan vatandaşın adı-soyadı, adres ve telefon bilgileri
3.Şikâyet yerinin kapsamlı adres bilgileri ve şikâyet konusuna ait bilgi ve belgeler veya talep konusunda geniş bilgi ve belgeler
|
30 gün
|
6
|
Satış, Stant, Tanıtım, Konser, Kampanya Talepleri
|
3071 Sayılı Dilekçe Kanunun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Yazı İşleri Müdürlüğü Genel Evrak Kaydından evrak kayıt numarası almış, havalesi tamamlanmış dilekçe,
Dilekçe sahibinin T.C. Kimlik Numarası ya da kuruluşların müracaat yazılarının tetkiki
|
3 Gün
|
7
|
Sıhhi İşyeri Ruhsat Müracaatları (Gerçek Kişiler İçin)
|
1.Sicil Servisinden Borcu Yoktur Yazısı
2.Tapu-İskân Ruhsatı-Kira Kontratı Aslı
3.Esnaf Sicil Tasdiknamesi-Oda Kayıt Belgesi
4.Vergi Levhası
5.Vesikalık Fotoğraf (2 Adet)
6.İkametgâh-Nüfus Cüzdan Fotokopisi
7.Ustalık Belgesi (Faaliyet Konusuna Göre İstenebilir)
8.6 Kg. Yangın Sönd. Tüpü Fatura Fotokopisi
9.İmar Plan Örneği
10.İtfaiye Raporu (Faaliyet Konusuna Göre İstenebilir)
|
1 Gün
|
Sıhhi İşyeri Ruhsat Müracaatları (Şirket İçin)
|
1.Sicil Servisinden Borcu Yoktur Yazısı
2.Tapu-İskân Ruhsatı-Kira Kontratı Fotokopisi
3.Ticaret Odası Kayıt Belgesi-Sicil Tasdiknamesi
4.Vergi Levhası
5.Nüfus Cüzdan Fotokopisi (Sorumlu Kişinin)
6.İmza Sirküleri-Ana Sözleşme-Sicil Gazetesi
7.6 Kg. Yangın Sönd. Tüpü Fatura Fotokopisi
9.İmar Plan Örneği
10.İtfaiye Raporu (Faaliyet Konusuna Göre İstenebilir)
|
||
8
|
2. ve 3. Sınıf Gayrı Sıhhi Müesseselere Ait Ruhsat Müracaatları
|
1-Başvuru Beyan Formu (Ruhsat Bürodan Temin Edilecek)
2-Şahıs ise: Kimlik Fotokopisi
Şirket ise: Ticaret Sicil Gazetesi, Ticaret Sicil Kaydı, İmza
Sirküleri
3.Mülkiyete İlişkin Belge (Malik ise tapu, kiracı ise tapu, kira
sözleşmesi)
4.İmar Durumu (İskân Ruhsatı, Yapı Ruhsatı, Yapı Kullanma
İzin Belgesi veya Yerine Geçebilecek Uygun Görüş Yazısı)
5.Vergi Levhası, Oda Kayıt Belgesi ve Sicil Tasdiknamesi)
6.Ustalık Belgesi (Ticaret Sicil Kaydı Olanlardan İstenmez)
7.Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü Görüşü (ÇED, Emisyon
Deşarj, Atık Yağ vb.)
8.Kapasite Raporu yoksa Ekspertiz Raporu, o da yok ise
Yazılı Beyan
9.Vaziyet Planı (İşyerinin Basit Krokisi)
10. Sicil Servisinden Borcu Yoktur Yazısı
11.İtfaiye Raporu
|
5 Gün
|
9
|
Umuma Açık Eğlence Yerleri Ruhsat Müracaatları
|
1.Vergi levhası
2.Oda Kayıt Belgesi
3.Esnaf Sicil Tasdiknamesi
4.Kira Sözleşmesi
5.Tapu ve Yapı Kullanım Belgesi
6.Kimlik Fotokopisi
7.Fotoğraf 2 Adet
8.İkametgâh Bilgi Ve
9.Sosyal Güvenlik Numarası
10.Adli Sicil Belgesi
11.Sağlık Raporu
12.Mesafe Krokisi
13.Kat Maliklerinde Muvafakat
|
30 Gün
|
10
|
Pazar Yerleri Yer Tahsisi ve Sorunları
|
1.Nüfus Cüzdan Fotokopisi
2.İkametgâh Belgesi
3.Sicil Servisinden Borcu Yoktur Yazısı
4.Oda Kayıt Belgesi
5.Vergi Dairesi Faal Mükellef Yazısı
6.Vesikalık Fotoğraf (4 Adet)
7. Ç.K.S. Belgesi (müstahsil İçin)
8. Ziraat odası pazarcı belgesi
|
30 Gün
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Vektör ve Kemirgenlerle Mücadele Hizmeti
|
1-)İlaçlama talebinde bulunan kişinin; Adı-Soyadı, Telefonu, şikayet adresi ve şikayetin sebebinin gerek müracaatla, gerek telefonla bilgi vermesi durumunda ilaçlama talebi
2-)İlaçlama Personelleri tarafından şikayet adresinde yapılan incelemeler sonucu gerekli çalışmaların yapıldığını gösteren İlaçlama talep formunun imzalanması
|
3 saat
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Cenaze Otomasyon Sistemine Kayıt
|
1-Ölüm Belgesinin Aslı
|
20 DAKİKA
|
2
|
Cenaze Nakil
Hizmeti Talebi |
1-Ölüm Belgesinin Aslı
|
20 DAKİKA
|
3
|
Defin Hizmeti Talebi
|
1-Ölüm Belgesinin Aslı
|
2 SAAT
|
4
|
Şehir dışı Cenaze Nakilleri
|
1-Ölüm Belgesinin Aslı
|
20 DAKİKA
|
SIRA
NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
|
1
|
Satışı yapılan hayvanlara Veteriner Hekim tarafından onay işlemlerinin yapılması
|
Onay işlemi yapılacak hayvanlara ait evraklar(pasaport, rapor)
|
10 dk.
|